Companiile care obtin in mod constant oferte pentru prezenta lor pe web stiu ca o strategie SEO bine gestionata sta la baza majoritatii lucrurilor bune care urmeaza. Deci, de ce fac atat de multi greseli de baza cu el?

Fundamentele SEO raman aceleasi. Are nevoie de o atentie consistenta si de actiunea potrivita pentru a genera trafic, dar nu aveti nevoie de un doctorat in informatica sau marketing pentru a-l stapani. Intreprinderile nu ar trebui sa arunce bani buni in campaniile SEO proaste si sa angajeze aceiasi cowboy SEO care repeta aceleasi greseli, ceea ce va costa conducerea, vanzarile si cresterea.

De ce sa oferi competitiei aceasta satisfactie? Incepeti sa bifati urmatoarele cinci greseli SEO obisnuite pentru a le evita, daca cautati rezultate mai bune.

1. Utilizarea cuvintelor cheie generice pentru fiecare pagina

Majoritatea companiilor inteleg necesitatea dezvoltarii unei liste de cuvinte cheie pentru care doresc sa se claseze. Ceea ce gresesc adesea intreprinderile este incercarea de a optimiza fiecare pagina pentru fraze generice.

In loc sa incercati sa inghesuiti 10 sau 12 expresii de cuvinte cheie pe o singura pagina, veti vedea rezultate mult mai bune, optimizand fiecare pagina de pe site-ul dvs. pentru unul sau maximum doua cuvinte cheie cu coada lunga. Aceasta, prin extensie, inseamna ca paginile trebuie sa fie specifice, directionate si scrise profesional.

Aceasta abordare va permite, de asemenea, sa creati o arhitectura logica a site-ului web pe care publicul dvs., precum si motoarele de cautare, o vor aprecia.

Studiu de caz SEO – O firma de avocatura de familie care se concentreaza pe cazurile de divort din Calgary ar trebui sa optimizeze o pagina pentru ,,avocatii divortului din Calgary”, mai degraba decat sa incerce sa optimizeze fiecare pagina pentru ,,avocatura”, ,,firma de avocatura” si ,,divort”. Termenii generici precum ,,divort” vor atrage trafic inutil care pur si simplu nu se va converti. Cautatorii care cauta informatii precum ,,Statistici de divort in Canada” sau ,,Consiliere in materie de divort” nu vor comanda NICIODATA servicii de la dvs., deci este mai bine sa vizati mai precis potentialii dvs. clienti.

2. Excesul de utilizare a limbajului industrial

Nu fi tipul pe care toata lumea il evita la petrecere pentru ca el continua sa foloseasca un limbaj excesiv de tehnic pe care doar el il intelege. Simpla realizare ca ceea ce suna normal pentru dvs. si echipa dvs. probabil ca NU suna normal pentru clientii dvs. va va imbunatati copia si SEO-ul.

Cum poate imbunatati SEO? Nu uitati ca succesul strategiei dvs. SEO depinde, prin natura sa, de daca va potriviti ceea ce tasteaza clientii dvs. ideali in Google, Bing si celelalte motoare de cautare. Daca nu vizati cuvintele cheie potrivite, cum va puteti potrivi cu ceea ce cauta clientii dvs.?

Deci, atunci cand va alegeti cuvintele cheie, asigurati-va ca faceti o brainstorming cu altii pentru a obtine contributia lor. Utilizati instrumentele Planificator de cuvinte cheie din Google AdWords si apoi Ubersuggest , care foloseste Google Suggest pentru a afisa interogari pe care oamenii le-au cautat in trecut. Google Trends este un alt instrument util pentru a afla despre comportamentul clientilor dvs. de-a lungul timpului, ce cauta online si ce fel de cuvinte cheie utilizeaza.

Studiu de caz SEO – Sa presupunem ca conduceti o companie de intermediere a imprumuturilor la domiciliu in Ontario, specializata in gasirea de credite ipotecare pentru cumparatorii pentru prima data. Multi dintre clientii dvs. nu vor avea nicio experienta prealabila in cautarea de imprumuturi pentru locuinte, asa ca supra-complicarea limbii va fi dezastruoasa. In loc sa vorbiti despre termeni din industrie, cum ar fi ,,rate ajustabile” sau ,,rapoarte combinate imprumut / valoare”, va recomandam sa va concentrati pe cuvinte cheie mai relatabile, cum ar fi ,,imprumuturi pentru locuinte in Ontario”, ,,cele mai bune imprumuturi pentru locuinte pentru cumparatorii pentru prima data” sau similar.

Termenii mai tehnici pot fi explicati, daca este necesar, intr-un glosar separat al paginii de termeni, dar nu este nevoie sa ii vizati in cuvintele cheie.

3. Optimizarea pentru motoarele de cautare – nu pentru clienti

Scrieti-va paginile pentru oameni reali, nu pentru crawlerele web ale motorului de cautare. O copie bine scrisa, relevanta si originala, urmata de cateva linii directoare generale SEO se va clasa bine si se va transforma in vanzari.

De ce? Deoarece optimizarea numai pentru motoarele de cautare poate atrage trafic, dar ce vor face vizitatorii atunci cand ajung pe paginile dvs.? Cu exceptia cazului in care aveti o copie captivanta care vorbeste despre nevoile si nevoile lor, ei nu se vor converti niciodata. Pur si simplu vor sari.

Asigurati-va ca ganditi ca un client atunci cand va scrieti paginile. Luati in considerare ceea ce cauta si ce informatii au nevoie. Pagina dvs. raspunde la intrebarile sau problemele cheie ale clientilor?

Studiu de caz SEO – O mica firma de contabilitate din California doreste sa isi mareasca vizibilitatea online in timpul sezonului fiscal. Ce ar introduce un client in cautarea Google atunci cand isi cauta serviciul: ,,cum sa imi fac impozitul”, ,,contabil fiscal in California”, ,,cea mai buna firma fiscala din California”? Includerea raspunsurilor la aceste intrebari ar castiga afacerea dvs. o cantitate semnificativa de trafic, daca ar putea clasa aceste cuvinte cheie si ar avea o pagina dedicata acestor servicii fiscale.

De asemenea, firma doreste sa creasca conversiile, nu doar traficul. Prin urmare, aceasta pagina ar trebui sa detalieze modul in care afacerea ar ajuta clientii sa obtina cei mai multi bani inapoi, precum si informatii despre contabilii sai si recenziile extraordinare pe care le-au primit. Aceasta nu numai ca ar adauga credibilitate si autoritate pretentiilor sale si ar creste nivelul de incredere fata de clienti, dar ar creste si sansa de a face conversiile mai probabile.

Textele pur robotizate si de umplere a cuvintelor cheie ar determina clientii sa se indrepte catre butonul INAPOI. Ca regula generala, utilizati un cuvant cheie in primele 100 de cuvinte si apoi in mod natural pe tot restul copiei.

4. Conectarea la si de la surse necredibile

Inca vedem un numar surprinzator de companii prinse in SEO de acum 15 ani. Ei cred ca este mai importanta cantitatea legaturilor decat calitatea legaturilor.

Desi este adevarat ca un site cu multe link-uri de inalta calitate se va situa in general deasupra unui site cu cateva link-uri de calitate (toti ceilalti factori fiind egali), conteaza cu adevarat calitatea. O regula simpla: nu legati sau acceptati linkuri din surse necredibile. Concentrarea pe site-uri foarte respectate nu numai ca iti va creste propriul profil in ochii motoarelor de cautare, dar vizitatorii tai iti vor multumi pentru asta.

Daca va conectati la site-uri irelevante, slab informate sau slab scrise, vizitatorii care dau clic va vor blestema din suflet pentru ca i-ati trimis acolo si ati pierdut timpul – nu este grozav pentru reputatia dvs.!

Studiu de caz SEO – Luati in considerare afacerea dvs. ca si cum ati face o practica medicala generala. Despre ce doresc potentialii pacienti care va viziteaza site-ul sa afle mai multe informatii? Link-urile catre reviste medicale, lucrari de studiu, resurse spitalicesti, departamente guvernamentale de sanatate si asa mai departe ofera in general informatii fiabile, bazate pe dovezi, despre starile de sanatate, diagnostice, tratamente etc. Acest lucru va fi considerat util atat pentru publicul dvs., cat si pentru motoarele de cautare.

5. Nu se optimizeaza pentru dispozitivele mobile

Este surprinzator cat de multe site-uri web inca fac ca experienta utilizatorului mobil sa fie incomoda. Cu mai multi oameni care navigheaza acum pe web si cauta produse si servicii in miscare, mai degraba decat de pe desktop-urile lor, este o nebunie sa faci site-ul tau prietenos pentru mobil – indiferent de industria in care te afli.

Daca nu reusiti sa faceti aceasta schimbare simpla, va deteriorati afacerea si va indepartati potentialii clienti, precum si SEO. Ajutati-va publicul sa va gaseasca informatiile mai usor din mers si, daca aveti un site de comert electronic, asigurati-va ca experienta de cumparare este cat se poate de simpla. Este usor sa verificati compatibilitatea cu dispozitivele mobile folosind testul Google Mobile-Friendly .

Studiu de caz SEO – Imaginati-va ca rulati un restaurant cu promotii si oferte online excelente pentru clientii locali, dar ii faceti pe oameni sa sara prin cercuri pentru a afla pur si simplu unde va aflati. Dacă site-ul tău web nu se afiseaza corect pe smartphone-uri, cu informatii de contact neclare si o harta non-interactiva care este dificil de citit, cat de mult va deplasa in afaceri locale? Oamenii ar putea incerca sa va gaseasca in orice moment si, cu exceptia cazului in care ati facut ,, trecerea “la vizionarea mobila usor si nedureroasa, pot merge in alta parte. Cateva mici ajustari ar face minuni pentru afacerea ta