Atat in lumea fizica, cat si in cea digitala, oamenii m-ar descrie ca un nomad. Unii ar spune chiar ca sunt un zbuciumat, dar nu intr-un mod rautacios. Realitatea este ca, pentru mine, este vorba despre vedere. Prin asta, vreau sa spun literal si figurativ in perspectiva mea. Deoarece pasiunile mele sunt calatoriile, conectarea oamenilor si frumusetea, fac totul pentru a avea totul in viata mea. De exemplu, urmarindu-mi pasiunile, am sansa sa calatoresc in interes de afaceri si de placere, atunci cand am ocazia sa fure un weekend departe intr-un loc cald. Si frumusetea estetica se gaseste aproape oriunde – mai ales cand am sansa sa lucrez de pe o plaja splendida.

Voi impartasi ca uneori oamenii ma vor provoca daca pot sa-mi urmez pasiunea si sa reusesc. Cu alte cuvinte, este posibil? Si, este durabila pe termen lung? Raspunsul meu este rasunator, da!

Era digitala imi permite sa merg in diferite tari si locatii in acele momente in care nu conduc o echipa de marketing. In orice zi, ma conectez cu oameni din intreaga lume si imi planific urmatoarea vacanta cu Hopper. Insa, chiar si atunci cand lucrez, ma bucur sa organizez si sa lucrez cu echipa mea la prezentarea celor mai frumoase imagini de continut de marketing din punct de vedere estetic.

O poti face si tu! Intr-adevar. Nu este vorba doar de mai multa rotatie de marketing de la un specialist in marketing.

Perspectiva schimba totul

Cand am fost suficient de mare pentru a lucra, am obtinut imediat un loc de munca in industria frumusetii. Pentru ca am o pasiune pentru frumusete, am crezut ca moda este locul natural in care imi urmaresc interesul. M-am simtit foarte bine, dar astazi ma aflu intr-o industrie axata pe binele social. Cativa oameni pe care ii cunosc m-au intrebat cum imi gasesc pasiunea in marketing in afara industriei de frumusete sau de calatorii.

Raspunsul, pentru mine, este ca in fiecare zi am sansa sa conduc in crearea de continut atragator. De asemenea, lumea digitala imi permite sa ma bucur de fotografie si de retelele sociale (conectarea oamenilor). Si cu cat ma dezvolt mai mult in cariera, cu atat realizez mai multe calatorii profesionale si personale. Cu alte cuvinte, modul in care imi vad lumea si realitatea merge mult in modul in care imi vad pasiunea si succesul.

Pasiunea ta nu este moarta – este fluida

Poate, la fel ca mine, ati citit articole cu titluri care afirma ca urmarea pasiunii dvs. este moarta. Unele dintre aceste titluri sunt clickbait. Dar, altele cu acelasi tip de afirmatii merg mai adanc si, atunci cand cititi articolele, intelegeti ca vechiul mod de a va gandi sa va urmariti pasiunea este mort. Cu alte cuvinte, una dintre marile mancaruri de luat masa este ca pasiunile tale nu sunt fixate. Se schimba si evolueaza cu timpul. Sunt fluide. Prin urmare, persoanele care inteleg acest lucru si urmaresc acolo unde ii duc interesele, au o probabilitate mai mare de succes.

Pasiunea mea pentru conectarea oamenilor ma face sa iubesc ceea ce fac pe social media. De exemplu, tocmai am inceput sa folosesc doua platforme din grupul meu de marketing. Una este Later.com pentru programarea Instagram, iar cealalta este o platforma pentru construirea de anunturi sociale. Din nou, am sansa sa organizez si sa programez postari sociale frumoase. Lucrez pentru Vogue sau Elle? Nu, dar am facut o scufundare profunda in lumea marketingului si gasesc frumusete in imaginile pe care le impartasesc. Din nou, perspectiva si intelegerea faptului ca pasiunile mele nu sunt statice. Pot evolua, dezvolta si cuprinde multe domenii care trebuie indeplinite.

Curiozitatea alimenteaza pasiunea si succesul

A trecut ceva timp de cand am petrecut timp conectandu-ma cu oameni in camerele de chat AOL sau MySpace. Iti amintesti de acestea? Curiozitatea fata de ceilalti, precum si interesele mele pentru alte culturi si estetica, imi dau impuls pentru a continua. Curiozitatea, pentru mine, este combustibilul care mentine in viata toate aspectele pasiunilor mele. Din nou, pasiunea nu mai este considerata a fi acest activ fix. In schimb, este maleabil.

Cu multi ani in urma, maestrul de karate, Bruce Lee, spunea ca oamenii trebuie sa fie ca apa. Si ce a vrut sa spuna prin asta este ca atunci cand turnati apa intr-un pahar, aceasta devine paharul. Cand il turnati intr-un ulcior, acesta devine ulcior. Cu alte cuvinte, este ca si cum apa ar avea caracteristica umana a curiozitatii si, din cauza ei, ar fi supla si transformata. Curiozitatea te face mai inteligent, te ajuta sa cresti si iti alimenteaza pasiunea. Cu alte cuvinte, curiozitatea va permite sa intrati mai adanc in lucruri si sa continuati sa stapaniti ceea ce va intereseaza in moduri creative.

Pe scurt, pasiunea si succesul incep din capul tau si modul in care le vezi pe toate. Ai o perspectiva buna, aminteste-ti ca pasiunile tale sunt fluide si ramai curios.