Angajarea unei companii de optimizare a motoarelor de căutare pare simplă, dar este o sarcină destul de complicata. Găsirea furnizorului de servicii SEO potrivit pentru organizația dvs. vă poate ajuta să vă faceti remarcata afacerea sau nu. Angajarea unei companii SEO greșite poate distruge totul. În timp ce toate companiile de SEO susțin probabil că sunt cele mai bune și că te vor clasifica mai sus pe Google, acesta nu este întotdeauna cazul.

Pentru a vă asigura că vedeți rezultate de la furnizorul SEO pe care îl angajați, trebuie să alegeți compania SEO potrivită. Dar înainte de aceasta, trebuie să fiți familiarizați cu greșelile de evitat în timpul căutării. Iata care sunt acestea:

Greșeli de evitat la angajarea unei companii SEO

Cei de la ibox.ro ne aduc la cunostinta câteva greșeli care trebuie luate în considerare atunci când căutați o agenție SEO includ:

• Presupunând un clasament Google de top înseamnă că o companie este cea mai bună: aceasta este una dintre greșelile majore pe care le-am observat că le fac proprietarii de companii. Aceștia caută pe Google „SEO + (locația lor geografică)” și angajează o companie SEO, deoarece compania ocupă poziția de top pentru serviciile SEO din regiunea lor. Proprietarii de afaceri cred adesea că o companie ocupă poziția de top, deoarece știe foarte bine SEO. Dar acest lucru nu este întotdeauna adevărat. O companie ar putea ocupa un loc înalt pe Google din mai multe motive, cum ar fi spamul.

• Angajarea la pachete fixe: SEO necesită o abordare personalizată a fiecărui site web, deoarece fiecare companie sau site web are probleme și cerințe diferite. De aceea, pachetele SEO cu cost fix nu sunt întotdeauna potrivite pentru toate companiile. Dacă vorbiți cu o astfel de companie SEO, este posibil să fie nevoie să căutați în altă parte, pentru că s-ar putea să nu obțineți exact ceea ce aveți nevoie. Asigurați-vă că agentia pe care intenționați să o angajați vă înțelege afacerea, creează o strategie și taxează în consecință.

• Încheierea de contracte pe termen lung: ar trebui să luați în considerare și un pas înapoi dacă o companie SEO dorește să vă închidă într-un contract de 12 luni sau mai mult. În caz contrar, nu veți putea părăsi acea companie dacă nu obțineți nici un profit pentru banii dvs. Din perspectiva mea, dacă o companie este autentică, atunci veți vedea cu siguranță rezultatele serviciilor lor și veți lucra impreuna mai mult timp, deci de ce ar trebui să va propuna un contract de colaborare pe termen lung?

Ce să faceți pentru a găsi compania SEO potrivită

Pentru a vă ajuta să găsiți compania SEO care satisface nevoile dvs., nu uitați să:

• Stabiliți un obiectiv clar: În primul rând, trebuie să decideți ce doriți să obțineți din angajarea unui furnizor de servicii SEO. Luați în considerare dacă aveți nevoie de un audit SEO unic, SEO continuu, management pay-per-click sau un alt serviciu. Stabiliți un obiectiv clar și comunicați acest obiectiv potențialului dvs. furnizor. Acest lucru vă va ajuta să măsurați rentabilitatea investiției din eforturile furnizorului.

• Solicitați o consultație gratuită: după ce vă stabiliți obiectivul, puteți solicita firmei SEO o consultație gratuită. Din experiența mea, majoritatea companiilor SEO oferă consultări SEO gratuite, deci profitați de aceste oportunități. Acest lucru vă va ajuta să aflați despre agenție și oamenii săi, astfel încât să vă puteți asigura că angajați compania SEO potrivită. Pentru mai multe informatii despre cum sa gasesti cele mai bune servicii seo, intra pe realitateamea.ro.

• Uită-te la ce mărci a lucrat compania în trecut: mărcile mai mari au de obicei politici foarte stricte atunci când angajează orice tip de firmă, inclusiv un furnizor de SEO. Am constatat că, de obicei, angajează o companie numai dacă oferă o calitate superioară. Deci, dacă compania SEO pe care o considerați a lucrat cu una sau mai multe mărci mari, atunci există șanse foarte mari să fiți pe mâinile potrivite.