Cuvintele cheie SEO (cunoscute și ca „cuvinte cheie” sau „expresii cheie”) sunt termeni adăugați la conținutul online pentru a îmbunătăți clasamentul motorului de căutare pentru acești termeni. Majoritatea cuvintelor cheie sunt descoperite în timpul procesului de cercetare a cuvintelor cheie și sunt alese pe baza unei combinații de volum de căutare, concurență și intenție comercială.

De ce sunt importante cuvintele cheie SEO?

Când vă optimizați conținutul în jurul cuvintelor și expresiilor pe care oamenii le caută, site-ul dvs. web se poate clasa mai sus pentru acești termeni. Clasarea superioară în SERP-uri poate conduce la trafic mai direcționat către site-ul dvs. web. Din acest motiv, găsirea cuvintelor cheie pe care oamenii le caută este pasul 1 al oricărei campanii SEO realizate de specialistii de pe Mogu.ro.

De fapt, SEO este aproape imposibil fără cuvinte cheie

Dar când aveți o listă a cuvintelor cheie potrivite, puteți începe să lucrați la sarcini SEO importante, cum ar fi:

• Descoperirea arhitecturii site-ului dvs.

• Planificarea paginilor de produse și categorii

• Scrierea de conținut pentru postări de blog și videoclipuri YouTube

• Optimizarea paginilor de destinație și a paginilor de vânzare

Cum puteți găsi cuvinte cheie pentru SEO?

Folosiți Google Suggest

Mulți oameni se luptă cu SEO, deoarece vizează cuvinte cheie care sunt mult prea competitive. Dar chiar dacă faci totul bine, poate dura ani. Motiv pentru care vă recomand să vă concentrați pe cuvintele cheie cu coadă lungă. Cuvintele cheie cu coadă lungă sunt termeni lungi (de obicei peste 4 cuvinte) pe care căutătorii îl folosesc în Google și în alte motoare de căutare. Și tind să aibă o dificultate mai mică a cuvintelor cheie în comparație cu 1-3 cuvinte. Deci, pentru persoanele care sunt noi în SEO, grupurile de cuvinte sunt de obicei cele mai bune cuvinte cheie pentru a începe. Din fericire, găsirea grupurilor de cuvinte este ușoară datorită Google Suggest (cunoscut și sub numele de Google Autocomplete).

Căutați cuvinte cheie pentru postări și articole pe blog?

Dacă da, atunci trebuie sa stiti ca exista anumite unelte care va pot fi de un real folos. Primul instrument se numește AnswerThePublic.com. Utilizați Amazon pentru a găsi cuvinte cheie pentru comerț electronic. Cercetarea cuvintelor cheie pentru eCommerce este similară cercetării cuvintelor cheie pentru un blog. Singura mare diferență este că, cu SEO de comerț electronic, trebuie să găsiți cuvinte cheie pentru paginile de produse și categorii. Din fericire, puteți găsi o mulțime de cuvinte cheie de produs excelente folosind Amazon Suggest. Acest lucru funcționează exact la fel ca Google Suggest. Tastați doar un produs sau o categorie de produse în Amazon.

Descoperiți cuvinte cheie populare cu Google Trends

Da, volumul lunar de căutare este important. La urma urmei, nu are rost să se claseze un cuvânt cheie pe care nimeni nu îl caută. Problema este că volumul căutărilor nu vă arată cum evoluează acel cuvânt cheie. Și pe termen lung, tendința unui cuvânt cheie este mai importantă decât volumul său brut de căutare. Din fericire, puteți vedea cu ușurință tendința unui cuvânt cheie folosind Google Trends. Accesand greatnews.ro, veti afla lucruri dintre cele mai interesante despre serviciile de optimizare si importanta acestora.