Cum sa-ti dezvolti profilul Instagram al afacerii in 2021

Categories AfaceriPosted on

Social media a crescut de-a lungul anilor. De la doar 5% dintre adulti in 2005 la 79% in 2019, putem vedea cum media sociala a modelat societatea noastra. Chiar si pe scena globala, viteza de crestere este izbitoare. Facebook a crescut de la doar 1,5% din populatia mondiala in 2008 la 30% in 2018.

Ceea ce face retelele de socializare populare pentru toata lumea este capacitatea lor de a conecta milioane de oameni din intreaga lume. Oricine poate impartasi informatii din viata sau afacerea lor, iar multi le pot vedea. Prin urmare, social media este o buna platforma de marketing pentru influentatori si marci. O platforma populara pe care majoritatea marcilor o utilizeaza este Instagram.

Instagram are o platforma de partajare de videoclipuri si fotografii care are peste 1 miliard de utilizatori lunari activi in lume. Acest lucru il face cel mai bun loc pentru marketing pentru a gasi un public si influentatori pentru a-si partaja continutul. Unele statistici pe care ar trebui sa le cunoasteti despre Instagram sunt urmatoarele:

Instagram are 1 miliard de utilizatori activi lunar.
71% din miliardul de utilizatori activi lunari din aplicatia Instagram au sub 35 de ani.
Instagram este a doua cea mai implicata retea dupa Facebook
In medie, utilizatorii petrec 53 de minute pe zi pe Instagram.
500 de milioane de utilizatori folosesc Instagram Stories in fiecare zi
71% dintre companiile americane folosesc Instagram.
83% dintre utilizatori declara ca gasesc produse si servicii noi pe Instagram

Cunoasterea acestor detalii va va incuraja sa va dezvoltati afacerea pe Instagram. Cu toate acestea, nu este usor atunci cand exista un miliard de utilizatori. Pentru a va ajuta sa va dezvoltati profilul Instagram in 2021, va vom impartasi acesti cinci pasi simpli pe care ii puteti aplica.

  1. Vizati-va publicul cu o biografie atragatoare

Din pacate, multe companii si persoane uita sa utilizeze aceasta parte a profilurilor lor Instagram. Ei cred ca pot scrie orice in aceasta portiune. Cu toate acestea, nu este asa. Trebuie sa includeti informatiile critice despre afacerea dvs. in aceasta parte.

Adaugati contactele si linkul site-ului web in bio Instagram. Aceste informatii ii ajuta pe potentialii clienti sa decida daca sunteti persoana potrivita pe baza biografiei dvs. De asemenea, le este mai usor sa caute biografia dvs., deoarece numele profilului dvs. poate aparea in rezultatele cautarii atunci cand cauta un articol. Asadar, modificati din cand in cand numele profilului. In cele din urma, nu va face prea lung. Doar fa-l atragator pentru oameni sa te urmeze.

  1. Creati o personalitate Instagram unica si creativa

Cand oamenii iti viziteaza profilul, vad instantaneu despre ce este marca ta pe baza temelor si a continutului pe care il folosesti. Adesea, vor sa simta o legatura cu afacerea dvs. sau cu individul din spatele profilului. Cel mai bun mod de a face acest lucru este sa postezi continut care vorbeste despre marca ta.

Vrei ca acestia sa aiba o imagine a marcii tale prin utilizarea fonturilor, culorilor si temelor profilului tau. Mai mult, vrei sa asocieze o postare cu marca ta. nu inseamna ca vei crea continut monoton. Poti fi cat se poate de creativ. Pentru a va ajuta, puteti utiliza Planoly pentru a va planifica feedul. Important este sa-ti lasi marca sa vorbeasca pentru tine.

  1. Creati-va propriul hashtag de marca si promovati-l

Etichetele ajuta la cresterea vizibilitatii pentru profilul dvs. Prin urmare, luati in considerare crearea si promovarea propriului dvs. hashtag de marca. Acest hashtag va fi utilizat de adeptii dvs. si va fi hashtagul desemnat pentru afacerea dvs. Utilizati Task Ant pentru a va urmari hashtagurile.

Ori de cate ori un utilizator doreste sa vorbeasca despre produsul dvs. sau sa va promoveze afacerea, acesta poate folosi hashtagul. Sau atunci cand va planificati cadouri, puteti utiliza hashtagul de marca. Adeptii dvs. il pot folosi si pentru a va promova campania. In acest fel, primiti promotii gratuite si cresteti traficul.

  1. Folositi povestile Instagram pentru a interactiona cu publicul tau

Povestile Instagram sunt o modalitate excelenta de a interactiona cu publicul tau. Puteti posta diferite produse sau puteti anunta o noua versiune. Puteti folosi chiar sondajul atunci cand aveti nevoie de ajutor pentru a decide un produs care le place sau nu. Prin cresterea angajamentului dvs., acesta ii incurajeaza sa va urmeze profilul.

  1. Implicati-va publicul folosind postari interactive si subtitrari

Un alt mod de a interactiona cu publicul dvs. este prin utilizarea de postari si subtitrari. Le puteti pune o intrebare la care pot raspunde in sectiunea de comentarii. Pastrati acest lucru si vor fi agatati sa va urmeze. Puteti chiar sa alunecati in post o promotie unde le spuneti sa va urmeze. Amintiti-va, o postare pe Instagram care incurajeaza discutiile este mai probabil sa aiba mai multe vizualizari si se va transforma in adepti.

Exista multe modalitati pe care le puteti face pentru a obtine mai multi adepti Instagram . Acestea sunt doar cateva dintre etapele pe care le puteti face. Stabiliti obiective si urmariti-va progresul.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *