Cum sa ne energizam pentru intreaga zi

Nu știu cum sunt alții, insa eu sunt in acea perioada a vieții in care trebuie sa fac foarte multe lucruri. Din pacate, nu mereu gasesc energia necesara și ajung astfel sa tot aman anumite indatoriri.

Azi, de exemplu, n-am avut timp sa ajung la o spalatorie sa-mi ridic o rochie, pe care, de asemenea, trebuie s-o inapoiez unui atelier de croitorie. Nu va-nchipuiți cat ma frustreaza treaba asta. Și nu numai asta.

Zi de zi trag de mine pentru a reuși sa fac tot ce-mi propun. Suna bine asta, insa de multe ori n-am energie sa fac nimic de pe lista. Tocmai de asta, am cautat soluții pentru a avea cat mai multa energie inca de la prima ora a dimineții. Iata ce soluții am gasit și cum am putea fiecare dintre noi sa ne energizam zi de zi!

Cafeaua cea de toate zilele

Și nu oricare. Cel puțin, nu in cazul meu. La mine funcționeaza numai aia buna la gust, aromata. Nu cea luata de la un tonomat, care sa conțina cine știe ce. De aceea, m-am hotarat sa-mi achiziționez acest aparat mirific, care spumeaza laptele incat cafeaua mea sa arate ca cele din poza. Da, știu, e o extravaganța, insa eu dupa asta ma dau in vant. Cafea aromata, cremoasa și cu mult lapte.

Am vazut pe Philips.ro și niște cafetiere interesante, insa pentru acelea nu sunt convinsa, mai ales ca am una funcționala acasa.

Mic dejun sanatos

Daca vrem sa ne energizam de la primele ore ale dimineții, e cazul sa nu mai amanam micul dejun. Eu am inceput sa mananc la 7 dimineața, la jumatate de ora dupa ce ma trezesc, și trebuie sa recunosc ca mi s-a schimbat tot regimul alimentar. Așa reușesc sa nu mai mananc dupa ora 6, caci incerc sa scap de ceva kilograme. Ce mananc la micul dejun? Cam ce vedeți in poza. Oricare dintre aceste sandwich-uri funcționeaza in cazul meu, pentru o prima masa a zilei.

Exerciții fizice

Eu sunt o norocoasa al carei program de munca incepe la 11. Așa se face ca am timp berechet pentru tot soiul de activitați dimineața. Așadar, la o ora și jumatate – doua ore de cand am mancat, adica pe la 8:30 – 9:00, fac cateva minute de mișcare.

Cele 6-8 minute in care imi lucrez corpul imi sunt suficiente atat pentru a avea energie pentru restul zilei, cat și pentru a-mi menține silueta.

Fresh-uri și smoothie-uri

Asta e luat intotdeauna la pachet, și-mi pregatesc burtica pentru pranz. E suficient de sanatos și hranitor incat sa faca trecerea de la mic dejun la pranz. De obicei, imi ia 3-4 minute sa-l prepar, așa ca nu sar niciodata peste el. Cea mai des folosita rețeta de smoothie este cea conține salata verde, iaurt, coacaze, zmeura și cateva frunze de menta. Desigur, optez din cand in cand și pentru cel cu banana, migdale și iaurt grecesc.

Cam acestea sunt metodele care, de obicei, funcționeaza, insa daca aveți și voi sfaturi de cum am putea sa ne energizam, in fiecare dimineața, mi-ar fi de folos!