Cum sa faci un comunicat de presa eficient care sa iti prezinte marca

Categories AfaceriPosted on

Crearea unui brand ar putea fi cel mai important lucru astazi atunci cand vine vorba de obtinerea recunoasterii. Acest lucru poate insemna orice, de la o afacere la o retea de socializare, dar oricare ar fi aceasta, marcile sunt noile sigle si nume cu care oamenii se asociaza. Daca ai nevoie de o secunda sa te gandesti la asta, esti bombardat cu marci in fiecare zi, uneori chiar fara sa-ti dai seama ca le recunosti prezenta.

Construirea unui brand nu se intampla doar peste noapte si nici nu se intampla in vid in sensul ca nu sunt produsul muncii grele si al altor factori. Crearea unui brand este doar o parte a intregii povesti, deoarece cealalta jumatate se asigura ca oamenii stiu despre acest brand. Desigur, exista metode precum postarea de continut si activitatea in diferite forme de media, dar trebuie sa il legitimati.

Cel mai bun mod de a face acest lucru este prin emiterea unui comunicat de presa. Un comunicat de presa este o modalitate mult mai formala de a obtine recunoasterea marcii si este o modalitate de a determina reporterii si alte mijloace media sa raspandeasca povestea. Iata cum puteti face un comunicat de presa eficient pentru a va prezenta corect marca.

Atragerea atentiei devreme si des

Atunci cand creati orice fel de comunicat de presa, primul lucru pe care doriti sa-l faceti este sa creati ceva care sa atraga pe cineva cu atentia lor ca tinta principala. Poate fi greu sa scrieti ceva bun atunci cand concurati intr-un peisaj media axat pe cantitate peste calitate, dar asta nu inseamna ca atragerea atentiei cuiva nu mai este o strategie timpurie viabila.

Titlul dvs. ar trebui sa fie citit rapid, dar sa contina suficiente informatii relevante pentru ca cineva sa poata obtine un mic gust de la ce sa se astepte daca citeste intreaga versiune.

Daca scrieti un comunicat de presa pentru o lansare a marcii sau lansarea unui produs sau ceva de genul acesta, un titlu de genul „Marca X dezvaluie produsul Y nou, lansarea asteptata Q2”. Brandul lanseaza un produs nou ”este vag. Ar trebui sa includa cateva informatii rapide despre detalii si scop, dar titlul este primul pas.

Dupa aceea, veti dori sa includeti cele mai relevante detalii in corpul real al comunicatului de presa. Aceasta inseamna includerea de date, nume, figuri importante ale marcii si implicarea acestora. Acest lucru este valabil atat in ​​linia de date, cat si in primele cateva propozitii ale primului paragraf corp (2-5 paragrafe scurte in total). Includeti si o oferta de la cineva implicat pentru a adauga un nume la versiune. Pe scurt, informatiile trebuie prezentate rapid si greu, astfel incat oricine sa le poata rezuma pe scurt daca le citeste timp de doar 20 de secunde. Daca le ia prea mult, incep sa-si piarda interesul.

Formatarea comunicatului de presa

Formatarea comunicatului de presa nu este o preocupare majora, pe cat de multi oameni isi dau seama. Cu toate ca este cu siguranta important sa va asigurati ca este foarte bine creat, organizat si se potriveste cu ceea ce trebuie sa va asteptati dintr-un comunicat de presa. Aveti o oarecare flexibilitate in acest sens. Nimeni nu va va invinui pentru ca ati respectat incercarea si adevarul, dar marca dvs. ar putea avea nevoie de o scanteie pentru a face sa para mai proaspata in mintea cititorului. Amintiti-va, un reporter foloseste aceste informatii pentru a scrie potential o poveste sau pentru a publica presa, astfel incat sa nu doriti sa pareati plictisitor.

Inovatia este acum unul dintre cei mai importanti factori, astfel incat un comunicat de presa pentru o companie de tehnologie ar trebui sa includa intotdeauna unele elemente multimedia (mai multe despre acest lucru mai tarziu). Formatarea generala urmeaza o ierarhie a nevoilor. Titlul, linia de date, introducerea, paragrafele corpului, boilerplate, indemnul la actiune, informatiile de contact, in aceasta ordine, sunt metoda preferata pentru formatarea generala. Fiecare comunicat de presa va varia in lungime si detaliu in functie de ceea ce este. Un comunicat de presa pentru un premiu castigat de un membru executiv al marcii va fi mai scurt decat unul care anunta lansarea unui produs sau un rebrand, deci este vorba despre cunoasterea momentului si locului potrivit pentru a-l utiliza.

In mod similar, ceea ce reprezinta marca dvs. in ceea ce priveste domeniul industriei (tehnologie, de exemplu, din nou), va avea si impact asupra modului in care formatati comunicatul de presa. Una peste alta, acest lucru nu este un lucru care sa va ingrijoreze prea mult. Concentrarea aici este, evident, sa atraga atentia si raspunsul pentru marca dvs., prezentandu-l bine, asa ca cea mai valoroasa lectie de care trebuie sa tineti cont atunci cand creati formatul pentru comunicatul de presa este sa il mentineti concentrat, organizat si uniform.

Concentrati-va intotdeauna pe abilitati de scriere adecvate

Regula de aur a scrisului ar trebui sa fie intotdeauna sa va verificati din nou munca. Erorile de ortografie si gramaticale vor scoate cititorul imediat din comunicat de presa si le vor trimite pachetele pentru a le citi materialul nou. Ei trec prin sute de e-mailuri pe zi incercand sa gaseasca povesti pe care sa le publice si sa le raporteze, astfel incat sa va puteti imagina cat de mult ar fi batjocorit la unul plin de erori. Este pietonal, este amator, este inestetic, simplu si simplu. Fiecare computer si fiecare procesor de scriere are sau este capabil sa aiba o forma de verificare ortografica si gramaticala, deci nu exista nicio scuza pentru ca aceasta sa fie o problema in comunicatul dvs. de presa. Ca intotdeauna, corectati-l si chiar rugati-l pe un prieten sa gaseasca tot ce s-ar putea sa fi ratat.

Dincolo de erorile de ortografie si de gramatica, trebuie sa stii cum sa scrii in modul adecvat. Comunicatul dvs. de presa nu va fi la prima persoana, ceea ce inseamna ca nu va veti referi la voi insiva ca „eu” sau „eu”. La urma urmei, acesta este un comunicat de presa pentru a-ti prezenta marca, nu tu, ca membru sau persoana fizica in cadrul respectivei marci. O perspectiva la persoana a treia este alegerea stilului de scriere pentru un comunicat de presa, la fel ca si o voce activa. Acestea sunt utile de retinut atunci cand va creati comunicatul de presa, deoarece puteti observa orice deficiente in care treceti de la activ la pasiv sau prima la persoana a treia. Acest lucru face ca comunicatul dvs. de presa sa fie eficient, deoarece apare ca un comunicat foarte bine gandit, ceea ce atrage un reporter care il parcurge.

Inclusiv mai multe forme de media

In afara de formatarea comunicatului dvs. de presa, acest lucru este subiectiv pentru scriitor. Cea mai buna parte despre scrierea unui comunicat de presa in aceste zile este ca acestea sunt adesea distribuite prin e-mail, ceea ce inseamna ca mai multe tipuri de suporturi pot fi incluse in ele, acolo unde nu a fost posibil pe hartie. Puteti, si adesea ar trebui, sa includeti fotografii si date vizuale pentru a va ajuta sa va luminati punctele. Acest lucru face mai usor de digerat, obtine informatiile relevante mai rapid si elibereaza spatiu in scris pentru a condensa paragrafele in cantitati mai usor de gestionat. Mediile mixte din comunicatul dvs. de presa sunt cu siguranta un unghi de abordare.

Pastrarea sa lizibila

Ortografia si gramatica sunt doar un aspect al lizibilitatii unui comunicat de presa, celalalt nu este bombardarea cititorului cu un tezaur in valoare de termeni, fraze sau cuvinte. Ar fi grozav daca toata lumea din afara industriei medicale ar intelege pericolele abraziunilor dermice subterapeutice, dar nu o fac, asa ca puteti spune la fel de usor taieturi ale pielii la nivel scazut sau ceva asemanator. A-l simplifica inseamna, de asemenea, sa-l pastrati lizibil , iar asta inseamna sa renuntati la vorba si jargon. Suna grozav, dar nu scrieti o teza, scrieti un comunicat de presa.

Inclusiv detalii suplimentare

Spre sfarsitul comunicatului dvs. de presa, puteti contextualiza o multime de materiale pentru reporter. Aici ati adauga intr-o informatie despre originile marcii, istoria companiei, unii dintre membrii fondatori sau un fel de declaratie de misiune care se refera la mesajul si detaliile anterioare. Daca eliberati un nou tip de caiac ergonomic ca marca de articole sportive, ati mentiona cum intentionati sa imbunatatiti incluzivitatea ca marca. Aceste detalii suplimentare ajuta la a intelege mai mult natura intentionata a comunicatului de presa si motivul pentru care povestea este importanta.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *