Saptamana trecuta, cu o zi inainte de debutul Muscel Racing Contest – Campionatul National de Viteza in Coasta Dunlop 2011, consilierilor locali reuniti in sedinta ordinara li s-a pus in fata un material privind o noua asociere a municipalitatii, de data aceasta, cu Asociatia Club Sportiv Hatters Motorsport, organizatoarea evenimentului.

Ca sa se conformeze cerintelor alesilor locali, care au anuntat ca nu vor mai aproba nicio solicitare de sprijin financiar, daca cei interesati nu vor veni in fata lor, ca sa-si sustina cererile argumentate, reprezentantul clubului auto, Norris Mageanu, si-a facut aparitia, pentru o clipa, la inceputul sedintei. La scurt timp de la debutul intalnirii lunare a consilierilor locali, s-a auzit un ciocanit serios in usa dinspre sala de festivitati a Primariei. Usile masive de lemn s-au deschis si la spatele primarului Calin Andrei a aparut Norris Mageanu, care le-a adresat un salut jovial celor care urmau sa-i aprobe solicitarea de asociere. N-a putut asista la dezbaterile care s-au prelungit pe durata a doua ore si jumatate, dar a ramas sa fie anuntat in momentul in care se punea in discutie doleanta sa. Fiind prins cu inspectarea traseului de concurs, nu s-a mai putut intoarce la sedinta, dar asocierea a trecut „ca unsa” prin Consiliu, care s-a angajat ca si in 2011 sa aloce bani pentru competitiile automobilistice.

Lucaciuc i-a cerut primarului sa insiste la Drumurile Nationale pentru reabilitarea arterei pe care se deviaza circulatia

In privinta asocierii, primarul Calin Andrei arata ca este o procedura obligatorie, pentru ca municipalitatea sa poata finanta evenimentul automobilistic desfasurat la final de saptamana. Oricum, competitia auto a mai beneficiat de sprijin financiar de la bugetul local. Anul trecut, la Campulung, au avut loc patru evenimente automobilistice, dintre care doua legate de viteza in coasta. In 2011, a fost consemnat doar cel tinut in weekend-ul, pe care tocmai l-am depasit. „Eu zic ca este foarte important, si ca imagine, si ca impact pentru comunitatea noastra. Este foarte bine ca ne mentinem in topul putinelor localitati, care organizeaza evenimente de aceasta amploare. Veti vedea ca vor fi prezenti la Campulung artisti, care au devenit prieteni ai municipiului si ai acestui tip de competitii. Imi pare rau ca Norris Mageanu nu este disponibil acum, a vrut sa participe la sedinta, dar problemele organizatorice l-au obligat sa fie prezent pe traseu.”, a precizat Calin Andrei. El a vorbit si despre eforturile facute pentru obtinerea aprobarilor necesare organizarii competitiei si pentru rezolvarea unor probleme de ordin tehnic si de securitate, la diferite institutii din tara. De-a lungul traseului de concurs, pentru sporirea sigurantei, s-au montat parapete suplimentare, lucru de care s-a ocupat CNADNR – Compania Nationala de Autostrazi si Drumuri Nationale din Romania, plus ca s-au asfaltat anumite tronsoane de drum. Cu aceeasi ocazie, a fost amintita implicarea mai multor institutii care si-au dat concursul la buna desfasurare a evenimentului: Politia, Jandarmeria, Ambulanta, arbitri, tehnicieni.

Elementul de noutate a raliului din acest an a constat in faptul ca traseul a fost intins spre Dragoslavele, catre mausoleu, fiind mai lung, mai tehnic si cu acces mai greoi. De aceea, apelul autoritatilor a fost ca spectatorii sa respecte intocmai regulile impuse de organizatori. Expunerea primarului a fost urmata de intrebarea peremistului Ion Lucaciuc: „Domnule primar, stiti cumva cine a intocmit contractul de asociere?” Raspunsul lui Calin Andrei a fost ca documentul a fost trimis de catre solicitant si ca Primaria il va verifica. „Va rog sa-l verificati, pentru ca, la valoarea contractului, se precizeaza, o data, ca este de 20.000 lei, iar in paranteza scrie 15.000.” Din cate a precizat Andrei, initial, au fost luate in discutie doua sume, iar necesarul la care s-a ajuns, intr-un final, a fost de 20.000 lei. Alt aspect ridicat de Lucaciuc: pornind de la informatia furnizata de seful Executivului, ca s-au efectuat reparatii pe traseu, peremistul i-a cerut acestuia sa faca interventii la Drumurile Nationale, pentru ca atat muscelenii, cat si cei care vin, la sfarsit de saptamana, in zona „sa nu-si mai toceasca nervii” prin gropile arterei pe care se deviaza circulatia. „Anul trecut, reparatiile pe drumul spre Targoviste au inceput cu ocazia acestui eveniment si au fost mobilizate atunci in preajma competitiei, ca sa imbunatatim alternativa de la Stoenesti spre Campulung.”, a precizat Calin Andrei. Asocierea a fost aprobata, cota de participare a municipalitatii fiind fixata la valoarea de 20.000 lei.