Lista finală a motivelor pentru care aveți nevoie de SEO

Ati auzit despre SEO . Esti convins ca SEO functioneaza foarte bine pentru diferite tipuri de afaceri online. Probabil ce va intrebati este de ce este atat de puternic.

De aceea am scris acest raport – pentru a va arata nu unul, nu cinci, nu zece … ci douazeci si noua de motive diferite pentru a cumpara
SEO. Pentru a vedea de ce SEO este atat de puternic. Pentru a scoate in evidenta rolul pe care il poate juca in marketing si comunicare.

Acum cateva saptamani, Fluier.ro a publicat articolul meu despre dificultatea de a stabili preturi pentru serviciile SEO si a primit o multime de raspunsuri pozitive.

Oamenii au contactat cu intrebari noi si au impartasit provocarile cu care s-au confruntat de-a lungul procesului de vanzare SEO, in timp ce se luptau sa convinga managerii interni si directorii executivi despre valoarea optimizarii pentru motoarele de cautare si de a-i determina sa isi extinda bugetele de marketing pentru SEO.

Aceste intrebari si probleme sunt abordate in acest articol – incepand cu cel mai convingator motiv pentru care cumpararea SEO este o idee atat de buna.

  1. SEO nu este un cost ci o investitie
    O investitie cu un randament ridicat. Legand SEO in datele de analiza web, puteti observa anumite cuvinte cheie cu rate de conversie excelente pentru care va clasati doar la pagina # 2 de pe Google si stiti ca lasati bani pe masa.

Ridicarea rangului dvs. in primele 3 locuri din prima pagina, unde merg cele mai multe clicuri, va poate oferi o rentabilitate masiva a investitiei dvs. modeste in SEO. Acesta este motivul pentru care SEO a fost asemanat cu investitiile in imobiliare – randamentele pot fi cu adevarat uimitoare atunci cand il intelegeti.

  1. SEO atrage atentia asupra vanzarilor dvs.
    Si cine ar fi asta? Site-ul tau!

Gandeste-te la asta. Este deschis 7 zile pe saptamana, pe tot parcursul anului si nu apeleaza niciodata la bolnavi sau raporteaza pana tarziu la serviciu. Face tot ceea ce i se spune si atrage vanzari, clienti potentiali si optiuni, cum ar fi mecanismul de ceas. Site-ul dvs. este „angajatul perfect”, multitasking eficient, abordand mii de potentiali simultan si limitat doar de ceea ce ii cereti.

Optimizarea motoarelor de cautare genereaza atentie vanzatorului dvs. rock-star, generand cele mai bune performante, oferindu-i accentul si concentrarea potrivite in arsenalul dvs. de marketing.

  1. SEO este o parte cruciala a mixului dvs. de marketing
    Daca mi-ati citit celelalte postari aici pe Fluier.ro, veti sti deja ca sunt clar despre importanta SEO pentru marketingul oricarei afaceri. SEO este stapanul atunci cand vine vorba de atragerea de clienti potentiali si poate contribui si la cresterea conversiilor.

Dar cred, de asemenea, ca SEO nu este singurul joc din oras! Numai SEO nu va poate ajuta sa va atingeti cel mai mare potential de marketing. Social media, branding si alte strategii de marketing se integreaza si completeaza SEO, combinatia consolidand si consolidand fiecare element pentru a va dezvolta afacerea exponential … mai repede.

In calitate de manager sau CEO atunci, provocarea dvs. nu este sa va alegeti unul pe altul, ci modul cel mai bun de a integra inteligent SEO in mixul dvs. de marketing pentru a obtine recompense bogate.

Si de aceea, aceasta nu este o „batalie intre specialistii in marketing”, specialistii din fiecare ramura incercand sa-l vanda pe celalalt clientilor lor, ci mai degraba o oportunitate de colaborare si parteneriat pentru a conduce un manager de afaceri sau un CEO catre mixul corect de servicii de marketing – inclusiv SEO – care vor aduce cel mai mare beneficiu cumulativ.

In loc sa „oferim intotdeauna clientilor ceea ce doresc”, este timpul sa ne confruntam cu faptul ca, adesea, clientii nu stiu cum sa aleaga dintre diversele optiuni la dispozitia lor.

In calitate de profesionisti, specialisti in marketing si consultanti SEO nu trebuie sa fie dispretuitori sau inselati cu privire la alte specialitati decat ale lor, ci in schimb sa ajute clientii sa construiasca fundatia potrivita, sa amestece si sa planifice, apoi sa ii indrume sa implementeze si sa gestioneze in mod eficient cele mai rentabile, cu randament ridicat. strategii si tactici care sunt aliniate cu obiectivele lor generale de afaceri.

O parte din responsabilitatea pe care o impart marketerii profesionisti este de a indeparta clientii de pericol sau de a-i impiedica sa adopte tactici populiste care se vor dovedi de fapt o mlastina in care afacerea lor se blocheaza sau nisipuri miscatoare in care se scufunda treptat fara urma. In opinia mea, „a nu spune adevarul deplin” este la fel ca „a minti”. Este posibil ca aceasta abordare sa nu functioneze pentru fiecare companie. Unii ar putea chiar sa se incrunte la dorinta ta de a iesi in afara scopului si domeniului tau de expertiza.

Dar pentru intreprinderile mici si mijlocii si pentru intreprinderile noi, adoptand un astfel de rol consultativ / consultativ si oferind sfaturi profesionale, intinzand o mana de ajutor pentru a oferi sfaturi privind „dezvoltarea afacerii” si prezentand dovezi solide pentru a sustine ofertele, preturile si sfaturi, puteti parcurge un drum lung in construirea increderii. In acel moment, clientii vor fi dispusi sa va urmeze, chiar si atunci cand sugerati o abordare care indica o alta directie decat cea pe care credeau ca ar fi alegerea corecta.

Trebuie sa retineti intotdeauna ca clientii cumpara expertiza unui consultant doar pentru ca nu o au ei insisi si, prin urmare, sunt (in mod logic) incapabili sa ceara „oferta perfecta”. Vanzarea lor tot ceea ce cer nu este adesea in interesul lor. Si acest lucru este la fel de adevarat pentru marcile mari cu personal intern ca si pentru intreprinderile mai mici.

  1. Impactul SEO Ciclul de cercetare / cumparare
    SEO va va creste vanzarile fara a creste proportional costurile de marketing, crescand astfel profiturile exponential si in timp. SEO va poate promova toate obiectivele de afaceri la un ROI mai bun decat majoritatea celorlalte forme comparabile de marketing online datorita acestui efect fundamental al conversiilor mai bune si al vanzarilor mai mari la un cost incremental mic.

Presupunand ca toata lumea a auzit despre marca dvs. sau credeti ca sunteti cel mai bun loc pentru a cumpara poate fi o greseala foarte costisitoare. Oamenii cauta in permanenta oferte bune si folosesc webul orientat spre socializare pentru cumparaturi comparative. Iar comportamentul de cumparare constient de pret este mai frecvent in perioadele financiare dificile, cand consumatorii isi cheltuiesc banii mai prudenti.

SEO joaca un rol important in acest ciclu de cercetare si cumparare. Este ca un magnet potential, care atrage potentialii cumparatori pe site-ul dvs. web prin cuvinte cheie si fraze critice si relevante clasate la un nivel ridicat in motoarele de cautare in care cautatorii deja cauta informatii despre acestia. Este vorba de a fi acolo unde se afla clientii dvs. si de a-i orienta catre solutiile pe care le oferiti.

  1. Preturile SEO sunt variabile
    Pretul serviciilor SEO este dificil (chiar daca unii sustin ca este foarte simplu, dupa cum puteti vedea din discutia din jurul postarii mele anterioare intitulata „ Cat costa SEO ?).

Nu exista standarde universale prin care sa puteti stabili un „card tarifar” pentru serviciile SEO. Analiza cuvintelor cheie, crearea de linkuri si alte activitati SEO sunt unice, personalizate si adaptate diferit pentru situatii specifice. Si chiar si printre furnizorii de SEO, exista o gama larga de calitate. Exista profesionisti experimentati si exista escroci, amatori si practicieni ignoranti.

Dar, in calitate de responsabil al SEO al companiei dvs., sunteti cea mai „periculoasa” persoana implicata … deoarece responsabilitatea pentru alegerile voastre sta pe umerii vostri! Inainte de a alege cea mai ieftina sau cea mai scumpa propunere, cea limitata sau mai cuprinzatoare, cea de la profesionisti cu experienta fata de un var sau prieten cu experienta in SEO, asigurati-va ca cititi Cat costa SEO ? pentru a intelege nuantele si detaliile intepenitoare.

Ca serviciu specializat, SEO implica echipe de oameni care lucreaza in culise. Oferindu-le un buget mic, practic le leaga mainile si nu va puteti astepta la rezultate stelare din efortul lor restrans.

Daca nu sunteti inca convins de sinergiile implicate si de modul in care aceste fatete interactioneaza impreuna, atunci nu va fie teama sa solicitati o pre-analiza SEO, chiar daca aceasta inseamna sa platiti o taxa modesta pentru aceasta. Aceasta este o investitie sigura si merita mai mult daca te convinge despre valoarea reala a adoptarii unei strategii SEO.

Conceptiile gresite despre SEO abunda, iar aceasta carte excelenta numita „ Arta SEO ” are exemple foarte bune. Unele mituri populare includ:

Obiectivele SEO („va vom construi 100 de linkuri pe luna”) conteaza mai mult decat obiectivele de afaceri („va vom creste profiturile cu 5%”).
SEO exista in vid si nu se integreaza cu alte parti ale intreprinderii.
Tehnicile SEO sunt mai bine implementate pe concepte de marketing si titluri de produse, indiferent de volumele de cautare si popularitate.
Activitatile SEO pot fi desfasurate fara a fi nevoie de coordonare si supraveghere de catre un supraveghetor.
Lasati SEO dezvoltatorilor („Aveti incredere in ei, totul va fi in regula!”).
Exista multe altele in articol, 24 de modalitati de a face viata grea pentru echipa dvs. SEO .

  1. SEO nu este niciodata prea costisitor!
    Nicaieri altundeva in marketing nu va da rezultate, fiind contrar, ca si in cazul alegerii companiei SEO potrivite. In compararea mai multor companii, sunteti adesea tentati sa alegeti pitch-ul cel mai putin costisitor, in timp ce poate fi de fapt o alegere inteligenta sa alegeti cel mai scump!

Cum? SEO nu este un cost. Este o investitie. Si chiar daca cea mai buna companie SEO va percepe de doua ori mai mult decat restul, ca manager de marketing sau factor de decizie, ar trebui sa va uitati mai adanc la motivele pentru care sunt atat de scumpe. Ce ii face sa fie atat de increzatori incat sa va prezinte cu o oferta pe care altii ar arunca-o in cosul de gunoi fara sa se gandeasca din nou?

Daca compania SEO mai scumpa va ajuta sa va atingeti obiectivele financiare si obiectivele de crestere in jumatate de timp la pretul de doua ori mai mare, este intr-adevar „scump”? Sa presupunem ca va ofer sa va platesc 4 dolari pentru fiecare dolar pe care mi-l dati, cati bani mi-ati da astazi, presupunand ca sunteti convins ca nu va voi lua banii si voi fugi?

Acolo poate ajuta pre-analiza SEO. Daca studiul demonstreaza ca piata dvs. este suficient de mare pentru a obtine suficient volum, concurenta este suficient de slaba pentru a va putea lupta si castiga, iar experienta dvs. cu consultantii SEO si firmele SEO de-a lungul timpului arata ca obtineti o cantitate mai mare de trafic vizat de la eforturile lor. Daca acest trafic se transforma intr-o rata ridicata in vanzari si profit, atunci impactul asupra afacerii dvs. din aceasta campanie SEO va fi responsabil pentru mult mai mult de „4 dolari pentru unul” in timp.

Este timpul, deci, sa faceti un pas inapoi si sa aruncati o privire mai atenta asupra alocarii bugetului dvs. de marketing? Ar trebui sa cautati sa profitati de potentialul SEO si sa luati fructele cu agatare redusa la indemana dvs.?

Aceasta nu este o decizie emotionala. Se bazeaza pe logica si date solide. SEO „costisitor” este ca si cum ai cumpara un automobil. De ce un Ferrari costa mai mult decat un VW Beetle? Exista multe motive intemeiate si similare se aplica SEO.

  1. SEO nu face glazura pe tort – este un ingredient important
    Ok, acum ca ai cheltuit o avere pe noul tau site web (si arata minunat !), Ultimul lucru pe care il vrei este sa asculti un consultant care iti cere sa investesti si mai multi bani pentru a fi vizibil pe motoarele de cautare.

Dar Google are nevoie de ajutor pentru a va intelege afacerea. SEO care este in mod eficient inteles in ADN-ul site-ului dvs. va poate ajuta sa va prezentati afacerea pe motoarele de cautare in cea mai buna lumina posibila.

In calitate de consultant SEO, sunt apelat de companiile care au construit un site web „state of art” si doresc ca SEO sa fie palmuit. Dar nu asa functioneaza. Mai intai nu iti coaceti tortul, apoi turnati oua batute peste el sau presarati zahar deasupra. Nu. Amestecati aceste ingrediente cu aluatul in sine.

Luand in considerare SEO chiar si atunci cand planificati structura site-ului dvs. web, sistemul de gestionare a continutului (CMS), sintaxa adreselor URL si designul web ofera cele mai bune rezultate pentru afacerea dvs. Va poate ajuta sa mapati adresele URL vechi cu altele noi, sa va adaptati paginile de destinatie in functie de intentia utilizatorului, sa conduceti clientii de-a lungul unei „pante de cumparare” si sa pastrati clasamente vechi care au necesitat ani de munca.

In timp ce un consultant SEO va poate ajuta (foarte mult) chiar daca ati inceput intr-o ordine gresita, va fi nevoie de mai mult timp, mai mult efort, mai multi bani si cateva lucrari majore de restructurare pentru a le face mai tarziu.

  1. SEO este mai mult decat un CMS prietenos cu SEO
    Deci, furnizorul dvs. de CMS v-a spus ca este optimizat si optimizat pentru SEO? Nu te lasa pacalit. Nu este tot SEO de care ai nevoie. Nu cu o mila lunga de tara! Ar trebui sa stie (pana acum) ca SEO nu se refera doar la cod. Google nu cauta „cod”, ci „continut”.

Exista peste 200 de factori de clasare, iar algoritmii se schimba de multe ori in fiecare an. Codul CMS este doar o fractiune din intreg. Oferind cadrul potrivit pentru site-ul dvs., un CMS SEO friendly va poate ajuta. Dar este nevoie de mult mai mult pentru a domina motoarele de cautare.

Principalul dintre aceste „alte lucruri” este continutul. Continutul este rege. Diavolul este in detaliu – cuvinte cheie, vecinatate si mixul dvs. general de marketing. CMS-ul dvs. are putin de-a face cu acestea. Nu ati cumpara o tigaie excelenta si un robot de bucatarie, apoi sperati ca va vor transforma in mod magic intr-un bucatar cu stea Michelin!

SEO nu este nou. Cu toate acestea, multi CEO si manageri nu au fost invatati in mod oficial importanta unui SEO bun pentru afaceri online. Da, furnizorii CMS pot induce in eroare si induce in eroare. La urma urmei, aceasta este o tehnologie de marketing extrem de tehnica si sofisticata si, daca nu va puteti infasura capul, nu sunteti singuri.

Dar daca puneti intrebarile corecte, veti castiga pana la urma.

  1. SEO va poate multiplica impactul
    Cat a costat sa tipariti cartile dvs. de vizita? Sau brosurile dvs. de marketing? Pun pariu ca nu a fost mult in comparatie cu cat ati investit in site-ul dvs. web.

Ati citit cu atentie acele carduri, brosuri sau pliante inainte de a le trimite la agentia de tiparire (sau ati cerut ca altcineva sa le revizuiasca)? Pun pariu ca ai facut-o.

Insa nu ati avut un „expert cititor” de cautare specializat in instrumentul dvs. de marketing scump si infinit mai puternic – site-ul dvs. web – inainte de al lansa!

Ati proiecta si comanda toate acele carti de vizita si brosuri cu cheltuieli considerabile si apoi le veti inchide intr-un raft? Desigur ca nu.

Ignorand SEO, exact asta faceti cu noul dvs. site de lux. Un site web care ar fi putut fi vizualizat de mii dintre cei mai buni clienti si clienti ideali. Un site web pe care il lasati acum in capriciul si fantezia Google pentru a-l clasifica dupa bunul sau plac.

Doar pentru ca detineti echipamente de imprimare de top, v-ati printa singur cartile de vizita? Nu, sunt sigur ca nu. Probabil ca le comandati de la o companie profesionista cu o lunga experienta in domeniul tiparirii.

SEO este cartea ta de apel digitala. Va poate multiplica impactul in masa, ajungand site-ul dvs. in fata globilor oculari vizati. Exista motive intemeiate sa fie tratate de catre profesionisti care isi cunosc meseria.

Acestea se vor asigura ca site-ul dvs. web atrage publicul potrivit si este vizionat de un segment larg al acestuia, astfel incat cartea dvs. de vizita digitala sa indeplineasca cel mai bine sarcina critica pe care afacerea dvs. i-a fost atribuita – obtinand clienti potentiali calificati si transformandu-i in clienti care cheltuiesc bani .

  1. SEO va impiedica sa pierdeti publicitatea gratuita
    Ai avea incredere intr-o alta agentie sa iti scrie semnul de la usa sau sa decizi ce se afla pe cartea ta de vizita? Iti vei permite concurentului sa-ti proiecteze anunturile grafice sau vei decide cine iti vede vitrina?

Daca nu creati strategic etichetele de titlu si meta descrierile site-ului dvs. web, asta permiteti. Si asta nu este deloc bun pentru afaceri. Este ca si cum ai lasa textul „lorem ipsum” pe materialele de marketing tiparite!

SEO va permite sa dictati cum ar trebui sa apara afacerea dvs. in rezultatele cautarii. Daca mii de clienti potentiali vad „text aleatoriu”, lasati bani pe masa. Lasati o sansa minunata de a obtine publicitate gratuita sa va alunece printre degete.

Vestea buna este ca, odata ce stiti acest lucru, este usor de remediat. SEO va intoarce comenzile, astfel incat sa va puteti conduce afacerea pe calea cea buna.

  1. SEO valorifica partajarea sociala
    Esti implicat in retelele sociale precum Facebook? SEO joaca un rol important aici. Continutul partajat de utilizatori pe retelele sociale este direct legat de parametrii specifici SEO, cum ar fi etichetele de titlu si meta descrierile. Aceasta este ceea ce vedeti atunci cand oamenii impartasesc postari si povesti pe Wall, profilul Google+ sau intr-un tweet sau partajare.

Un strateg SEO va va ajuta sa gestionati acest proces, in colaborare cu departamentul dvs. de marketing si comunicare. Prin intermediul SEO puteti controla ceea ce oamenii citesc, gandesc si fac pe site-urile sociale si se raspandesc prin retelele lor cu viteza luminii.

  1. SEO va ajuta oamenii sa va gaseasca site-ul web
    Site-ul dvs. web este primul punct de contact cu publicul dvs. online. Poate genera clienti potentiali, califica potentialii si poate atrage potentiali clienti noi, parteneri sau investitori.

Dar, cu exceptia cazului in care oamenii il pot gasi, site-ul dvs. web nu este bun pentru nimic. SEO joaca un rol nepretuit aici.

SEO nu mai este doar plasarea unui site in rezultatele cautarii, obtinerea mai multor clicuri si vizualizari sau mentinerea optima a „ratelor de respingere”. Aceasta este o conceptie gresita periculoasa. SEO modern si eficient ar trebui sa fie inradacinat in obiectivele si strategiile companiei si sa se bazeze pe psihologia indivizilor de pe piata si segmentul tinta.

SEO face ca afacerea dvs. sa fie gasita, observata si iubita.

  1. SEO merge in centrul afacerii dvs.
    SEO excelent necesita mai mult decat abilitati de codare si un CMS usor de cautat. Nu mai este ceva ce un var cu cunostinte tehnice sau un prieten bine intentionat va poate rezolva intr-un weekend, pentru cateva beri. SEO profesional este o afacere serioasa.

SEO este ca o interventie chirurgicala pe inima. Daca cautarea organica este responsabila pentru mai mult de jumatate din traficul site-ului dvs., SEO se afla in centrul afacerii dvs. Fara un chirurg inima bun ai putea muri.

Fara un specialist care se ocupa de SEO, afacerea dvs. ar putea muri. La fel cum ati vana cel mai bun chirurg inima care sa va opereze, ar trebui sa cautati cel mai bun consultant SEO sau strateg, mai degraba decat sa incercati sa o faceti singur!

Oricine este responsabil pentru cumpararea SEO de la compania dvs. trebuie sa stie ca implica marketing si comunicare, o intelegere a afacerilor si a economiei, gandire strategica si abilitatea de a gandi in afara casetei, pastrandu-si totusi atentia asupra obiectivelor generale ale companiei tinte. Persoana care va supravegheaza campaniile SEO va deveni „managerul dvs. extins de marketing”, consilier financiar si multe altele.

Nu toata lumea poate face acest lucru. Si gasirea unei persoane competente este greu. Nu poate fi intelept sa predati intamplator aceasta sarcina provocatoare unui dezvoltator sau designer web intern. Chiar daca multi dezvoltatori web si designeri invata mai multe despre SEO, poate fi o greseala critica sa faci din SEO o „a doua prioritate” si sa o instalezi bifand casetele de pe o lista de verificare pe care ti-a dat-o cineva la un seminar!

Sigur, s-ar putea sa il priviti ca pe o modalitate de a reduce costurile. Dar acest lucru nu numai ca „iti economiseste bani”, ci si scade dramatic potentialul tau de profit! Acest lucru este foarte frecvent si il vad adesea in practica mea.

Clientii vad SEO ca „rafturi” si o „instalare prin buton” pe care oricine stie un pic de web design si codificare HTML le poate remedia. Este ca si cum ai folosi siruri si banda adeziva pentru a-ti repara masina sau casa, atunci cand are nevoie de reparatii. Va veti risca siguranta facand asta. Si adoptand o abordare similara cu SEO, va riscati afacerea (venituri si crestere).

  1. SEO creeaza incredere si credibilitate
    SEO va poate face marca mai puternica, mai buna si bine recunoscuta. Scopul final ar trebui sa fie acela ca, atunci cand oamenii cauta cuvinte cheie si expresii critice si relevante pentru afaceri, acestia sa te gaseasca in partea de sus a rezultatelor cautarii. Apoi, psihologia preia si perspectivele vor crede ca esti cel mai bun.

Etichetele de titlu si meta descriere ale site-ului dvs. web pot telegrafa o declaratie puternica care va intareste marca, ajutand in acelasi timp sa comunicati un mesaj de marketing care sa corespunda obiectivelor dvs. strategice de afaceri.

Atunci perspectivele vor crede ca sunteti cel mai bun

In zilele noastre, toata lumea „Googles”. Daca sunteti acolo, chiar deasupra SERP-urilor, va ajuta sa va sporiti credibilitatea. Daca esti exact acolo unde se afla clientii tai, la momentul potrivit, cu solutia potrivita, vei castiga mare.

Dar a fi acolo este doar o parte din puzzle. Ai nevoie de mai mult. Trebuie sa intrati in capul potentialilor dvs. Vorbeste limba lor. Simtiti-le durerea. Prezentati-le o solutie. Odata ce ati facut-o, credibilitatea dvs. fata de publicul dvs. creste.

  1. SEO te face omniprezent
    Simtim intuitiv ca o clasare # 1 indica clasa superioara. Un sportiv care castiga medalia de aur este campion. Castigatorii de argint si bronz sunt subcampioni. Toate celelalte sunt „de asemenea rani” … si nimanui nu ii pasa de ele!

Clasamentele motoarelor de cautare sunt similare. Locul de top de pe Google SERPs obtine 36,4% din toate clicurile , locul # 2 primeste 12,5%, numarul 3 ia 9,5% si de acolo scade rapid. Fiind in partea de sus a heap-ului, va castiga un „front al mintii”, amintirea si cunoasterea marcii si va castiga mai multe vanzari.

Daca site-ul dvs. web nu apare pe prima pagina a Google pentru cuvintele cheie si expresiile critice pentru afacerea dvs., atunci este … „Houston, avem o problema!”

In cazul in care conduceti o afacere sanatoasa, chiar si fara o vizibilitate buna a motorului de cautare pentru cuvintele cheie cu volum mare de cautare, imaginati-va cati bani mai multi puteti castiga atunci cand va clasati pentru acestia si ajungeti la acei clienti suplimentari si faceti mai multe vanzari. Amintiti-va … daca nu sunteti acolo, concurentii dvs. sunt gata sa va ia banii!

  1. SEO va ajuta sa va construiti marca
    Brandingul este adesea complex, costisitor si haotic. Aruncati multe lucruri asupra consumatorilor, in speranta ca le va ramane suficient in minte si va fi amintit atunci cand este timpul pentru o achizitie. SEO va poate ajuta sa va accelerati campania de branding si sa va faceti memorabil.

Cand mai multi oameni viziteaza site-ul dvs., se familiarizeaza cu afacerea dvs. si comanda de la dvs., atunci aveti mai multe persoane care se vor intoarce din nou si le vor spune prietenilor despre dvs. SEO este o modalitate eficienta de a pune in miscare aceasta bila, prin clasarea site-ului dvs. ridicat si prin atragerea unui flux de trafic web.

Poate transforma apoi aceasta impresie initiala intr-o amintire durabila prin prezentarea celor mai relevante si utile informatii pe care un vizitator le cauta prin intermediul motoarelor de cautare, castigand astfel „partajarea mintii” si asigurandu-si un loc de durata in inima lor.

  1. SEO este o strategie pe termen lung
    SEO poate oferi rezultate rapide. Poate fi eficient pe termen scurt si poate ajuta companiile care au nevoie de rezultate acum. Si acesta este principalul apel al SEO pentru anumite tipuri de proprietari de afaceri. Dar SEO are un avantaj serios fata de alte tipuri de marketing, cu un focus pe termen scurt … ofera un ROI continuu si pe termen lung.

In timp ce PPC si alte metode de publicitate sunt rapide in directionarea traficului web, ele sunt, de asemenea, costisitoare. De asemenea, in raportul Tamar 2008 Search Attitude, 91% dintre respondentii la sondaj au declarat ca prefera rezultatele cautarii naturale in timp ce cauta sa cumpere un produs sau un serviciu online. SEO va poate asigura ca luati aceste pete de prune.

Efectuat corect, SEO poate fi de lunga durata. Cu o analiza SEO adecvata in fata, puteti ramane pe prima pagina a rezultatelor cautarii ani de zile, fara a cheltui bani in viitor. Chiar si dupa ce va opriti activitatea de SEO, site-ul dvs. web poate ramane in continuare pe cuvintele cheie alese, desi este mai bine sa continuati cu serviciile unui consultant SEO sau ale unei echipe interne sau riscati sa va pierdeti clasamentul in cautare.

Din nou, aceasta nu este o cheltuiala, ci o investitie. Un calcul rapid si simplu va va arata cat de repede veti castiga inapoi investitia dvs. in SEO eficient prin castiguri sporite.

  1. SEO stimuleaza vanzarile offline
    SEO bun incepe cu decizii inteligente de cumparare. Astazi, mai multe vanzari offline sunt determinate de cercetarile initiate pe web. Un studiu WebVisible / Nielsen din 2008 a constatat ca 86% dintre consumatori folosesc internetul pentru a gasi afaceri locale de la care sa cumpere offline. Da, in magazin!

Acesta este motivul pentru care majoritatea companiilor offline nu isi permit sa ignore marketingul online si, de asemenea, de ce SEO formeaza piatra de temelie a strategiei de marketing digital a fiecarei companii offline. Site-ul dvs. web actioneaza ca un agent de vanzari care nu se odihneste, lucreaza zi si noapte pentru a furniza clienti potentiali calificati catre afacerea dvs.

Acestia sunt oameni care cauta in mod activ solutii pe care le oferiti celor mai presante probleme si nevoi ale acestora. SEO poate aduce mult mai multe dintre ele la usa virtuala, pentru ca afacerea dvs. sa indragosteasca, sa deserveasca si sa se bucure.

  1. SEO atrage traficul relevant cu un potential ridicat de conversie
    SEO este foarte vizat, pana la detalii minore. Folosind analiza cuvintelor cheie, puteti afla cat de mare este o „piata”, cati oameni cauta acel cuvant cheie exact, cat de competitiva este arena (in SERP) si cu un rationament deductiv acut, chiar identificati intentia din spatele cautarilor de cuvinte cheie .

Nu este totul intuitiv si evident, iar diavolul este in detalii. De aceea, daca aveti un consultant SEO inteligent, puteti genera profituri uriase din banii dvs. de marketing cheltuiti pentru optimizare.

Traficul web dintr-o campanie SEO buna are un potential ridicat de conversie. Si atingand corect „intentia cautatorului”, abordand preocuparile si problemele audientei dvs., construind incredere si perspectivele convingatoare ca compania dvs. este cea potrivita pentru a face afaceri, va puteti bucura de o rata ridicata de conversie de la vizitator la vanzari. invidie pentru industria ta.

De exemplu, o campanie SEO bine planificata pentru un hotel va ajunge la potentialii clienti care doresc sa isi ia o vacanta, sa ii conduca la site-ul dvs. web si la sectiunea din dreapta care sa abordeze exact ceea ce cauta. In acest fel, SEO actioneaza ca un hibrid de ghid, receptioner, concierge, director de marketing si agent de vanzari.

Fara SEO, gasirea site-ului dvs. in industria turismului va fi vanatoarea unui ac intr-un fan. Fara a intelege pe deplin intentia din spatele cautarii vizitatorului si nevoile lor unice si individuale, sansele de a pierde perspectiva pentru totdeauna sunt mari. A-i face pe amandoi corecti inseamna mai multi vizitatori si mai multe vanzari.

  1. SEO este un marketing masurabil
    Fiecare element al SEO-ului dvs. poate fi masurat, evaluat si corectat. Facand acest lucru in mod continuu, puteti afla randamentul dvs. pentru fiecare dolar SEO investit.
  2. Consultantul dvs. SEO este o „arma secreta”
    Un consultant SEO profesionist va fi un avantaj important in dezvoltarea afacerii dvs. Consultantul dvs. SEO poate gasi cuvinte cheie si nise profitabile cu un ROI excelent, unde puteti castiga bani cu usurinta, puteti efectua cercetari detaliate de piata si analize concurentiale si va pot ajuta sa creati continut pentru a atrage trafic care va incheia oferte mari pentru dvs.

Un consultant SEO calificat poate efectua analize aprofundate ale concurentilor dvs. de afaceri, le poate studia strategia si multe altele. Consultantul tau poate sa-si bata joc de un „razboi” si sa-ti testeze strategiile in lupta impotriva concurentei tale … si daca aceste calcule functioneaza in favoarea ta, este timpul sa mergi la razboi!

Va poate arata, de asemenea, daca strategia este ineficienta sau concurenta este prea bine inradacinata pentru a fi eliminata. Acest lucru va va economisi bani si timp pierdut in cautarea dreptului de proprietate asupra acelui cuvant cheie sau nisa, lasandu-va sa va concentrati energia pe zone mai profitabile. O astfel de pre-analiza a pietei poate fi nepretuita pentru compania sau afacerea potrivita.

Amintiti-va ce subliniaza Al Ries si Jack Trout in cartea lor atemporala, „ Marketing Warfare ” – Marketingul este un razboi! Si, asa cum nu te vei gandi sa mergi la razboi fara arme conventionale, nu poti intra pe o piata competitiva inarmata doar cu un pistol mic!

In acelasi timp, utilizarea armelor de moda veche nu va face decat sa prelungeasca suferinta si sa duca la o infrangere inevitabila. Ai nevoie de arme puternice, de ultima ora, eficiente pentru a castiga. Si in campul de lupta digital, SEO de ultima generatie va va oferi un avantaj.

  1. SEO este rentabil
    De-a lungul anilor, SEO s-a dovedit a fi una dintre cele mai eficiente forme de marketing online, oferind o rentabilitate mai mare pentru fiecare dolar investit in acesta in timp.

Cheltuielile dvs. de gazduire web, proiectare si creare de continut sunt similare, indiferent daca site-ul dvs. este vizitat de o suta de persoane, o mie sau un milion.

Platiti la fel pentru fiecare vizitator al site-ului dvs., indiferent daca se alatura listei dvs., cumpara produsul dvs. sau interactioneaza cu marca dvs.

Costurile dvs. de marketing sunt identice indiferent daca un vizitator dintr-o mie cumpara de la dvs. sau unul din o suta sau unul din cinci.

SEO eficient poate atrage mii, chiar milioane de clienti potentiali directionati catre site-ul companiei dvs. si va poate creste ratele de conversie oferind solutia exacta la problemele cu care se confrunta.

Mai bine, efectul si impactul continuu al SEO continua cu mult dincolo de timpul in care investiti intr-o campanie, deoarece impulsul se va mentine timp de multe saptamani, adesea ani, facand SEO foarte eficient din punct de vedere al costurilor ca alegere de marketing.

  1. SEO poate fi externalizat pentru a rula hands-free
    O companie SEO va lucra 24/7 cu SEO, pe tot parcursul anului. Asta le ofera un avantaj fata de pasionati. Sunt la curent cu cele mai noi modificari ale algoritmului, factori de clasare negativi si pozitivi si stiu ce este necesar in acest moment, fiind in acelasi timp predicti de ce va fi necesar in viitor.

De asemenea, o companie SEO va face munca mai repede, deoarece are echipe dedicate care iti executa planul si te vor duce mai devreme la obiectivele tale financiare si de afaceri. Achizitionarea de servicii SEO ieftine se pare ca va va economisi bani in avans, dar va va impiedica, de asemenea, sa castigati multi bani. In SEO, exista o corelatie destul de buna intre investitii si venituri.

Acordand consultantului dvs. SEO suficient timp si mandatului potrivit va adauga valoare altor parti ale marketingului dvs. Acesta este modul in care veti semana si culege sinergii intre toate activitatile de construire a afacerii.

In SEO, exista o corelatie destul de buna intre investitii si venituri.

  1. SEO poate fi facut sa functioneze pentru dvs.
    Da, chiar daca nu a functionat inainte pentru dvs., SEO poate fi modificat si transformat intr-o forma care va avantajeaza afacerea. Am auzit-o atat de des de la clienti incat pur si simplu ignor acea obiectie si ma ofer sa-mi demonstrez punctul de vedere printr-un test ieftin.

Cel mai adesea, motivul pentru care SEO nu a functionat este ca compania a investit prea putin timp, bani sau resurse in acesta. A da vina pe SEO dupa ce a neglijat-o, nu a facut-o corect sau pur si simplu se teme ca „ceva nou” este nedrept.

Presupunand ca ati facut totul bine in implementarea SEO, ar fi putut esua printr-o planificare incorecta. In SEO, esecul in planificare este planificarea esecului. De aceea, este important sa alocati un buget, sa studiati piata si sa cautati volume, sa analizati competitivitatea si sa va ancorati campania SEO de obiectivele si strategia de afaceri. Acest lucru va impiedica campania sa iasa de pe pista.

Un consultant expert SEO va va indeparta de pietele prea mici, de concurenta prea dura sau unde potentialul de venituri este mic.

Veti evita sa pierdeti timp si bani urmarind obiective gresite, cum ar fi mai mult trafic care nu se va converti sau clasamente superioare care nu ofera perspectivele corecte. Ghicitul poate duce la surprize dureroase si costisitoare. Strategia SEO elimina aceste surprize si ofera rezultate constante si fiabile.

  1. SEO poate convinge chiar si scepticii
    Daca nu sunteti sigur daca SEO poate indeplini promisiunea, puteti solicita consultantului dvs. SEO sa simuleze sau sa prognozeze atat cheltuielile, cat si veniturile proiectate inainte de a investi bani in ea. Raportul dvs. de simulare va acoperi analiza concurentei, studiile privind dimensiunea pietei, tendintele si previziunile viitoare si mai multe date care va vor ajuta sa luati o decizie in cunostinta de cauza.

Aceasta simulare poate fi facuta intr-un timp scurt (poate doar cateva ore, in functie de marimea afacerii dvs., de natura serviciului sau produsului dvs. si de concurenta de pe piata dvs.) si va va concentra cu laser campania SEO acolo unde va va oferi tu esti cel mai mare bang pentru dolarul tau.

La fel de important, va fi o asigurare excelenta impotriva investitiilor in strategii si tactici non-profit. Intr-un razboi de marketing, nu va puteti permite sa risipiti resurse pretioase (si limitate) pe initiative risipitoare. Nu risca!

  1. SEO ofera o oportunitate nesfarsita
    SEO este un proces continuu. Este ca masinile pe care le folositi pentru a fora pentru petrol, sau a mea pentru aur. Veti avea nevoie de echipamente mai puternice daca doriti sa treceti prin granit sau roci dure, motoarele dvs. vor necesita intretinere frecventa, iar burghiul se poate uza si poate fi nevoie sa fie inlocuit din cand in cand.

SEO-ul dvs. este la fel. Va avea nevoie de modificari, recenzii si schimbari constante pentru a-l mentine in directia corecta, astfel incat sa continue sa ofere rezultate stelare.

Uneori, solul poate fi atat de dur incat ai nevoie de burghie cu varf de diamant pentru a trece. Si da, burghiele cu diamant sunt mai scumpe. Dar atata timp cat cercetarile arata prezenta unei vene de aur sau a unui rezervor mare de petrol, forarea trebuie sa se desfasoare daca trebuie exploatata bogatia.

In acelasi mod, pe pietele dificile, SEO-ul de care aveti nevoie ar putea fi mai scump din cauza concurentei mai dure. Cu toate acestea, „comoara ascunsa” pe care o cautati va fi mai pretioasa, ceea ce o va merita exploatata. Cercetarile si analizele efectuate de consilieri SEO experti va pot spune daca exista o mina de aur acolo sau nu.

Asa se plateste investitia dvs. in consultanti SEO scumpi. La inceput, pot arata rau pe foaia dvs. bugetara, deoarece apar ca un „cost”. Dar daca impactul cercetarii lor este sa va ghideze in mod corect catre cele mai profitabile nise si cai de exploatare pentru avere si profit, atunci va multiplica investitia modesta de zece ori sau mai mult!

SEO bun este ca un motor reglat. Daca nu aveti mare grija, nu va putea continua si va arde. Cand incepeti o strategie bazata pe SEO, fiti pregatiti sa va indreptati pentru o lupta lunga. Veti primi cateva lovituri pe parcurs, dar veti arunca pumni mai puternice si veti obtine mai multe victorii. In cele din urma, asta conteaza.

  1. SEO bate traficul platit
    Poate ca utilizati deja Google Adwords (sau alte reclame PPC) cu mare succes. Chiar si asa, este paradoxal ca SEO, care conduce 75% din traficul de cautare, obtine mai putin de 15% din bugetul mediu de marketing SEM , in timp ce PPC care ofera abia 25% castiga 80% din acesta.

O concentrare exclusiva asupra PPC ignora componenta mare ascunsa a aisbergului care este traficul de cautare. Gandeste-te la asta. Daca dominarea sursei unui sfert din traficul global va ofera astfel de recompense excelente, cu cat vor primi mai bine atunci cand controlati si restul?

  1. SEO este inradacinat in intentia utilizatorului
    In cazul in care multe forme de marketing online se bazeaza pe intreruperea unui prospect cu un pitch de vanzari, SEO este aliniat cu intentia unui cautator, intalnindu-va publicul la jumatatea drumului cu un mesaj relevant, vizat, care face apel la interesul lor si ofera o solutie pe care deja o cauta.

A fi acolo cu informatiile si faptele corecte poate impiedica diseminarea miturilor si informatiilor false, poate deveni valoros in gestionarea reputatiei si poate construi un brand mai puternic.

Un SEO bun se potriveste diferitelor tipuri de intentii de cautare, inclusiv:

De navigatie
Informational
Tranzactional
Comercial
In acest sens, SEO este capabil sa genereze cea mai mare rata de conversie a oricarei initiative de marketing digital vizat, ceea ce face din SEO un efort ridicat de rentabilitate.

SEO rapid si ieftin este ineficient si are o valoare durabila mica, dar SEO sanatos costa mai mult, dar are un impact pe termen mai lung.

  1. SEO va ajuta sa profitati de concurenta slaba
    SEO va poate permite sa culegeti ceea ce concureaza concurentii dvs.! Atunci cand concurenta dvs. are un buget de marketing mai mic, ei vor face greseli (sau vor trece cu vederea oportunitatile). Un bun SEO va poate ajuta sa profitati de aceste puncte slabe. Acest lucru face din SEO o miscare inteligenta pentru intreprinderile mici si mijlocii din ramurile competitive.

Sa luam cazul campaniilor de marketing fara idei care desfasoara reclame TV scumpe, publicitate afisata in mass-media, panouri publicitare si altele asemenea. Aceste reclame servesc pentru a activa interesul pentru nisa de piata, in general sau, in general, pentru o categorie de produse sau servicii. De obicei, compania care dezvolta aceste reclame nu are legatura cu diviziunile de marketing pentru cautare. Acest lucru lasa o gaura larg deschisa pe care o puteti umple.

Un studiu realizat de firma de cercetare a pietei Ipsos OTX bazat pe un sondaj realizat la 5.000 de utilizatori de telefoane inteligente din SUA a constatat ca 71% dintre utilizatori cauta din cauza unui anunt pe care l-au vazut online sau offline. Cand persoanele interesate apeleaza la motoarele de cautare pentru mai multe informatii, puteti utiliza SEO pentru a va pozitiona pentru a recolta traficul.

Este ca si cum ai arunca o plasa de peste in apele pline de viata marina si sa traga inapoi o captura bogata!

Abordarea nu implica practici ascunse sau furtive, cum ar fi vizarea unor nume de marca ale altor companii. Nu. Acestea sunt cautari generice de cuvinte cheie declansate de publicitatea in masa si puteti viza acest trafic printr-un amestec inteligent de SEO organice si campanii publicitare pay-per-click (deoarece acestea sunt adesea mai rapide si au un impact instantaneu).

Cazul de afaceri pentru SEO
Speram ca aceste motive convingatoare te-au convins despre valoarea si beneficiile unei strategii SEO integrate in cresterea afacerii tale si conducerea companiei tale la noi culmi ale profitabilitatii, brandingului si succesului.

SEO este ca muzica. Fundatiile nu s-au schimbat prea mult de la inceputuri. Dar aplicatia SEO a evoluat in timp. Am urmarit o parte din aceasta calatorie complexa in articolul meu intitulat Cat costa SEO?

Din punct de vedere personal, nu cred ca o discutie despre care tactica de marketing este „cea mai buna” este de mare valoare. In calitate de proprietari de afaceri, CEO si manageri, pe ce trebuie sa ne concentram este cum sa ajungem la cel mai bun rezultat vorbind si lucrand impreuna. Ne vom face o favoare uriasa, nu ne certam asupra celei mai eficiente tehnici, ci exploram in schimb modul in care putem integra cu succes cel mai bun mix si sa-l exploatam la maximul potentialului in afaceri si venituri in crestere.

Un ultim lucru de retinut. A oferi cuiva o chitara nu inseamna ca va incepe sa cante muzica grozava. Daca vrei muzica grozava, angajeaza o agentie de SEO. Daca doriti SEO de top, angajati Fluier.ro. Apoi acordati-le bugetul de care au nevoie pentru a obtine rezultate excelente.

Leave a comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *